Η οικονομική κρίση είναι μια πραγματικότητα που βιώνουν όλα οι κλάδοι τους τελευταίους μήνες, προκαλώντας μια κατάσταση άγχους, φόβου και απελπισίας, κάνοντας πολλούς επαγγελματίες να χάνουν την ελπίδα τους για το μέλλον και παράλληλα να μειώνουν τις προσπάθειες και ενέργειες που θα έκαναν για την όποια ανάπτυξη.
Ο κλάδος των υπηρεσιών ευεξίας στην ελληνική αγορά, πριν την κρίση βρισκόταν σε νηπιακό στάδιο, σε σχέση με άλλες χώρες του εξωτερικού. Αν και έχουν γίνει επενδύσεις αρκετών εκατομμυρίων ευρώ, δεν έχουν ακόμα την απαιτούμενη ανταπόκριση από την ελληνική αγορά ώστε να τις χαρακτηρίσουμε προσοδοφόρες. Ενώ αρκετά spa ιδιαίτερα αυτα που λειτουργούν εντός ξενοδοχειακών μονάδων εξαρτώνται άμεσα από τον τουρισμό.
Σήμερα που οικονομική κρίση είναι στην πόρτα μας, οι υπηρεσίας ευεξίας με όχι και τόσο ισχυρά θεμέλια, για να μπορέσουν να αντέξουν και γιατί όχι και να αναπτυχτούν, χρειάζεται να επανεξετάσουμε ορισμένα θέματα που αφορούν την δομή και την λειτουργία των χώρων και των ανθρώπων που τις παρέχουν.
Ρωτήστε φίλους και γνωστούς πόσα άτομα γνωρίζουν που να είναι μόνιμοι πελάτες σε κέντρα ευεξίας. Το πιο σίγουρο είναι ότι η απάντηση που θα λάβετε θα είναι από έναν ως κανέναν. Αν ρωτήσετε τους λόγους θα σας απαντήσουν ότι η τιμές των υπηρεσιών είναι υπερβολικές και δεν έχουν την δυνατότητα να ξοδεύουν τόσα χρήματα για υπηρεσίες που δεν είναι άμεσης ανάγκης. Η λύση στο θέμα αυτό είναι να αναπροσαρμοστούν οι τιμές στα νέα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλότερου επιπέδου, που να πραγματοποιούν όσα υπόσχονται, σε τιμές προσιτές για όλους και όχι για μια μόνο μερίδα ανθρώπων.
Κάποιοι άλλοι πάλι δοκίμασαν μια ή και αρκετές φορές να αγοράσει κάποια υπηρεσία ευεξίας με όποιο οικονομικό κόστος, αλλά η συνολική εμπειρία ήταν απογοητευτική. Ο λόγος; Tο ανειδίκευτο προσωπικό, οι κακές εγκαταστάσεις, τα λάθος προϊόντα κ.α.
Λύση στο θέμα μπορεί να δώσει η επιλογή προσωπικού με ειδίκευση σε παροχές ευεξίας, από κρατικές σχολές και αναγνωρισμένη κολεγιά. Το επιλεγμένο προσωπικό θα πρέπει να έχει απόλυτη εκπαίδευση στις μεθόδους και τα πρωτόκολλα θεραπειών, ενώ θα πρέπει να δίνετε τεράστια σημασία στην σωστή επαφή του προσωπικού με τον πελάτη.
Οι εγκαταστάσεις θα πρέπει να τηρούν όλες τις νόμιμες προδιαγραφές και να είναι σχεδιασμένοι ώστε να προωθούν το αίσθημα χαλάρωσης, ευεξίας και φιλοξενίας. Χωρίς απαραίτητα να πρέπει να ξοδευτούν υπέρογκα ποσά σε εξοπλισμό. Αρκεί να κατανοηθεί ότι το παν είναι η ανθρωπινή επαφή.
Όσα αφορά τα προϊόντα θα πρέπει να βρεθούν λύσεις σε υλικά που προέρχονται από την ελληνική γη, συνδυασμένα με πρωτόκολλα από την Ελλάδα. Μελί, ελιά, γιαούρτι, θυμάρι, δεντρολίβανο, κ.α μπορούν να αποτελέσουν λύση στο να ξεπεράσει ένα spa την οικονομική κρίση και να δώσει τόσο στον έλληνα όσο και στον ξένο τουρίστα άρωμα, εικόνα, χρώμα και άγγιγμα εμπνευσμένα από τον Ιπποκράτη τον γαληνό, κ.α.
Όπως και να έχει οι χώροι ευεξίας και χαλάρωσης που προάγουν το ευ ζην μπορούν να βοηθήσουν όλους μας να ξεφύγουμε από την καθημερινότητα επαναφορτίζοντας τις βίο μπαταρίες μας. Ας τους οργανώσουμε σωστά προς όφελος όλων μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου